2024-2028 Stratejik Eylem Planı Üniversitemiz için tıklayınız.
2024-2028 Stratejik Eylem Planı Tüm Programlar için tıklayınız.
Tüm Bölümlerin Performans Göstergeleri ve Değerlendirme Anketleri için tıklayınız.
2024-2028 HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ STRATEJİK EYLEM PLANI
(Üniversitemizin 2024-2028 stratejik planına uygun olarak oluşturulmuştur)
HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ 2024 YILI İLK 6 AY STRATEJİK PLAN PERFORMANS GÖSTERGELERİ |
||
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.1. Araştırma Geliştirme ve Ürün Geliştirme Kapasitesini Artırmak |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 1.1.1 Araştırmacıların yetkinliğini artırmak için verilen eğitimlerin (proje hazırlama, patent, yayın vb.) sayısı |
|
Proje hazırlama, patent ve faydalı modele başvurma konulu eğitim sayısı arttırılmalıdır. |
PG 1.1.2. Araştırma projelerinde yer alan öğretim elemanı sayısı
|
9 |
Projelerde görev alacak araştırma görevlisi sayısı arttırılmalıdır. |
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.2. Katma Değer Yaratan Araştırma Çıktılarını Artırmak |
||
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 1.2.1 Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen Q1 bilimsel yayın sayısı |
1 |
Niteliği yüksek deneysel randomize kontrollü çalışmaların yapılabilmesi için kaynaklar artırılmalıdır. |
PG 1.2.2 Öğretim elemanlarının WOS’ta endekslenen bilimsel yayın sayısı |
14 |
|
PG 1.2.3 Üniversite adresli bilimsel yayınlara WOS’ta yapılan atıf sayısı |
81 |
|
PG 1.2.4 Ulusal ve uluslararası kurum/kuruluşlar tarafından desteklenen proje sayısı |
10 |
Proje yazım eğitimleri arttırılmalıdır. |
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.3. Girişimcilik Faaliyetlerini Teşvik Etmek ve Yaygınlaştırmak |
||
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 1.3.1. Başvurulan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı |
3 |
Proje yazım eğitimleri arttırılmalıdır. Farklı disiplinlerle iş birlikleri geliştirilmelidir. |
PG 1.3.2. Ar-Ge ve Ür-Ge sonucu ticarileştirilen ürün sayısı |
|
|
PG 1.3.3. Başvurulan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı |
|
|
PG 1.3.4. Tescil alan patent, faydalı model ve tasarım belge sayısı |
|
|
Amaç A.1. Nitelikli Ar- Ge ve Ür-Ge Faaliyetleri yoluyla ulusal ve uluslararası düzeyde katma değer oluşturmak |
||
H.1.4. Öğrenci Girişimcilik ve Yenilikçilik Programlarını Desteklemek |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 1.4.1 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli derslerin verildiği program sayısı |
|
|
PG 1.4.2 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli etkinlikler ve yarışmalara katılan öğrenci sayısı |
|
|
PG 1.4.3 Girişimcilik/ yenilikçilik temelli konferans ve etkinlik sayısı |
|
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
H.2.1. Eğitim-öğretim Faaliyetlerinin Kalitesini Artırmak |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 2.1.1 Öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısı |
50 |
Öğretim elemanı sayısı arttırılmalıdır. |
PG 2.1.2. Akredite edilen program sayısı |
|
|
PG 2.1.3. Yandal ve çift anadal programlarından yararlanan öğrenci sayısı |
|
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
H.2.2. Öğrencilerin Yetkinliklerini Geliştiren Faaliyetleri Artırmak |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 2.2.1 Proje desteği alan öğrenci sayısı |
7 |
Öğrencilerde proje kültürünün geliştirilmesine yönelik bilimsel ve farkındalık yaratan etkinlik sayısı arttırılmalıdır. |
PG2.2.2.2 Kariyer Merkezi çalışmaları kapsamında öğrencilere yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
2 |
|
PG 2.2.3 Sosyal transkript oluşturan öğrenci sayısı |
10 |
Öğrenciler sosyal etkinliklere katılım konusunda teşvik edilmelidir. |
PG 2.2.4 Akademik, Sportif, Kültürel ve Sanatsal etkinlikler ile yarışmalara katılan öğrenci sayısı |
6 |
|
|
A2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
|
H 2.3. Öğretim Elemanlarının Yetkinliklerini Güçlendirmek |
||
|
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
|
PG 2.3.1 Öğretim elemanları için öğrenme öğretme konusunda verilen eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı |
3 |
Öğretim elemanları eğiticilerin eğitimi konusundaki eğitimlere katılım için teşvik edilmelidir. |
|
PG 2.3.2 Öğretim elemanlarının yabancı dil yeterliliğini destekleyici eğitimlere katılan yararlanıcı sayısı |
2 |
ÇOMÜ bünyesinde ücretsiz yabancı dil yazma ve konuşma kursları düzenlenmelidir. |
|
PG 2.3.3 Kalite geliştirme ve Bologna süreçleri hakkında verilen eğitim sayısı |
3 |
|
Amaç A.2. Eğitim ve Öğretim Faaliyetlerinin Niteliğini Sürdürebilir Olarak Artırmak |
||
Hedef H.2.4. Eğitim- Öğretim Altyapısını Güçlendirmek |
||
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 2.4.1. Öğrenci başına düşen yatırım bütçesi (TL) |
|
|
PG 2.4.2. Öğrenci başına düşen eğitim amaçlı mekan büyüklüğü (m²) |
|
Derslik ve uygulama laboratuvarları donanım yönünden geliştirilmeli ve sayısı artırılmalıdır. Sınıf kapasitesine uygun derslik sayısı arttırılmalıdır. Öğrencilerimizin üniversite bünyesindeki uygun dersliklerden faydalanması sağlanmalıdır. |
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak
|
||
H.3.1. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 3.1.1 Üniversite birimlerince gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyet sayısı |
1
|
Etkinliklerin düzenlenmesinde maddi kaynaklar arttırılmalıdır. |
PG 3.1.2. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk proje sayısı |
2
|
|
PG 3.1.3. Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
5
|
Etkinliklerin düzenlenmesinde maddi kaynaklar arttırılmalıdır. |
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak |
||
H.3.2. Toplumsal Katkı Faaliyetlerinin Artırılması |
||
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 3.2.1. Üniversite birimlerince gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyet sayısı |
|
|
PG 3.2.2. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen sosyal sorumluluk proje sayısı |
|
|
PG 3.2.3. Dezavantajlı gruplara yönelik gerçekleştirilen faaliyet sayısı |
|
|
A3. Üniversitenin Toplum ve Çevre Yararına Yaptığı Faaliyetleri Artırmak |
||
H.3.3. Çevre Dostu Üniversite Faaliyetlerinde Etkinliği Artırmak |
||
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 3.3.1 Sürdürülebilir çevre kapsamında düzenlenen etkinlik ve proje sayısı |
|
|
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak
|
||
H.4.1. Uluslararası öğrenci, akademik ve idari personel hareketliliğini artırmak
|
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 4.1.1 Değişim programı kapsamında yurt dışından gelen öğrenci sayısı |
|
|
PG 4.1.2 Değişim programları kapsamında yurt dışına giden öğrenci sayısı |
|
|
PG 4.1.3 Değişim programları ile yurtdışından gelen öğretim elemanı sayısı |
|
Değişim program sayısı artırılmalıdır. |
PG 4.1.4 Değişim programları ile yurtdışına giden öğretim elemanı sayısı |
|
Değişim program sayısı artırılmalıdır. |
PG 4.1.5. Değişim programları kapsamında uluslararası hareketlilikten yararlanan idari personel sayısı |
|
|
A4. Üniversitemizin Uluslararası Tanınırlığını Artırmak |
||
H.4.2. Uluslararası Tanınırlığı Geliştirmeye Yönelik Faaliyetleri Artırmak |
||
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 4.2.1 Düzenlenen uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinlik sayısı |
|
|
PG 4.2.2 Uluslararası akademik, sosyal, sanatsal ve sportif etkinliklere katılan öğretim elemanı sayısı |
4 |
|
PG 4.2.3. Akademik, sosyal, sanatsal araştırma kapsamında yurtdışından gelen öğretim elemanı sayısı |
|
|
PG 4.2.4. Uluslararası öğrenci sayısı |
|
|
Amaç A.5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek |
||
Hedef H.5.1. Kurum İçi Memnuniyeti ve Kurumsal Aidiyeti Geliştirmek |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 5.1.1.Öğrenci genel memnuniyet düzeyi |
|
|
PG 5.1.2. Akademik personel genel memnuniyet düzeyi |
|
|
PG 5.1.3. İdari personel genel memnuniyet düzeyi |
|
|
A5. Kalite Kültürünü ve Kurumsal Kaynakları Güçlendirmek |
||
H.5.2. Paydaşlarla İletişimi Güçlendirmek ve Sürekliliğini Sağlamak |
||
|
2024 ilk 6 ay |
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 5.2.1 İç Paydaş Toplantı/ faaliyet sayısı |
3 |
|
PG 5.2.2 Dış Paydaş Toplantı/ faaliyet Sayısı |
3
|
Dış paydaşlarla iş birliği protokolleri imzalanmalıdır. |
PG 5.2.3 Mezunlara yönelik gerçekleştirilen etkinlik sayısı |
|
|
PG 5.2.4 Kalite Kültürünün içselleştirilmesine yönelik faaliyetlerin sayısı |
|
|
Amaç A.5. Kalite Kültürünü ve Bölüm Kaynaklarını Güçlendirmek |
||
Hedef H.5.3. Bölüm Veri Yönetimi ve Dijital Gelişim Süreçlerini Güçlendirmek |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 5.3.1. Kurumsal izleme ve analiz raporlarının sayısı |
|
|
Amaç A.5. Kalite Kültürünü ve Bölüm Kaynaklarını Güçlendirmek |
||
Hedef H.5.4. Bölüm Kaynaklarını Güçlendirmek |
||
|
2024 ilk 6 ay
|
İyileştirmeye yönelik öneriler |
PG 5.4.1. Dış kaynaklı projelerden elde edilen gelir miktarı (TL) |
18750 TL |
|
Proje Türü |
Adet |
TÜBİTAK 2209A |
4 |
TÜBİTAK 1001 |
- |
TÜBİTAK 2237 |
3 |
TÜBİTAK 2224-A |
- |
TÜBİTAK 4007 |
1 |
TÜSEB |
- |
BAP |
2 |
ULUSLARARASI PROJE |
1 |
AB PROJESİ |
1 |
Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu (UNFPA) STK Güçlendirme Projesi |
- |